בביקור בתע"ש: ריבלין הוכנס לסוד העניינים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בביקור בתע"ש: ריבלין הוכנס לסוד העניינים
    17:44
    07.05.24
    קובי פינקלר No Comments on תיעוד מבית חאנון: הושמדה מנהרה שהגיעה כמעט עד לגדר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה ראובן ריבלין קיים היום ביקור ביטחוני מיוחד בתעשייה הצבאית. במסגרת הביקור סקר הנשיא את פעילות התעשייה הצבאית וכן מערכות נשק חדשניות שהשתתפו במבצע "צוק איתן" ובניהן פגז החצב – פגז טנקים מדויק המאפשר פגיעה נקודתית במבנים תוך מיזעור הפגיעה בבלתי מעורבים ומינימום נזק לסביבה, רימון בטיחותי – שאינו מתפוצץ מפגיעת קליע, מסגרת פריצה המאפשרות חדירה מידית למבנים ופצצה אווירית מדויקת ורקטות למגוון טווחים שפותחו ויוצרו בתעש.

    הנשיא המשיך לסקירת מערכת "שמים אדומים" לגילוי זיהוי והשמדה של איומים אוויריים כגון כלי טיס בלתי מאויישים, מיגוניות – מבנה ייחודי ממוגן נייד נגד טילי גראד, לתושבים באזורי עימות ולאבטחת חומרים מסוכנים.

    הנשיא ברך את מתכנני המתקן על עבודתם המסורה ואמר :"מכם ניתן ללמוד מהי יכולת יצירה, עבודתכם מייצגת שילוב של יצירה עם תעשייה שחשובה לכלכלתה של מדינת ישראל. בתעש מתקיימים זה לצד זה, הצורך הביטחוני והיכולת הצבאית שלנו ליצור את כל אותן המערכות מצילות החיים לצד הצורך לקיים את העניין המסחרי.

    הנשיא סקר את פעילויות העובדים בפס הייצור, הדגיש בפניהם את חשיבות עבודתם המסורה וברך אותם. "כל עם ישראל מודה לכם. אתם עושים עבודת קודש ויש על מי לסמוך. אתם המפעל הראשון שבחרתי להגיע אליו עם תחילת כהונתי ואתם מהווים דוגמא ומופת. " הנשיא סיים בברכת שנה טובה ומבורכת לכל העוסקים במלאכה.

    ריבלין

    ריבלין

    ריבלין



    0 תגובות